תחבורה ציבורית
תושבים יקרים,
אנו רואים בתחבורה ציבורית זמינה ונוחה זכות בסיסית המגיעה לכל תושב ומנוף משמעותי לשגשוגה של עמנואל ופיתוח שרותים אזוריים מגוונים.
המועצה מהווה חוליה מקשרת בין התושבים לבין הגורמים הפועלים בתחום. נדגיש כי משרד התחבורה אחראי באופן בלעדי בתחום זה.
אנו עוסקים בתכלול מערך התחבורה הציבורית ובייצוג צרכי התושבים אל מול הגורמים הרלוונטיים לצורך התאמה מרבית של השירות הניתן והמתוכנן תוך קידום חזון עתידי של מערך תחבורה איכותי ויעיל.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל בעיה.
בנושאים: בקשה לשינוי זמני יציאת קווים, בקשה לתוספת קווים, בקשה לשינוי מסלול קו זמני או קבוע, תקינות והימצאות מבנה תחנה, ונושאים חריגים, יש לפנות למחלקת שירות לתושב.
שימו לב - בנושאים: דילוג על תחנות, אי הגעה של אוטובוס, התנהגות לא הולמת של נהג, מידע שגוי באתר או בתחנה - יש להגיש תלונה באתר משרד התחבורה וכן באתר 15 דקות. כדאי במקביל לשלוח הודעה למחלקת שירות לתושב האחראית על התחבורה הציבורית כאן, בכדי שנוכל לעקוב ולסייע במידת הצורך.
להגעה לטופס פניה למחלקת שירות לתושב בנושא תחבורה ציבורית לחץ כאן. ניתן לפנות גם במייל בכתובת [email protected]
לרשותכם גם קו מידע שמספרו: 077-7001684 בקו עולים עדכונים שוטפים על שינויים במערך התחבורה בישוב. ניתן להירשם לקבלת צינתוקים בשלוחה 9.
בכניסה למועצה מוצבת עמדת טעינה לכרטיסי רב קו לנוחיותכם.
אתרים לשירותכם: