דלג לתוכן העמוד
האתר הרשמי של המועצה
תורה ומורשת בעיר מתחדשת
מזכיר/ת לשכת ראש הרשות המקומית
דלג לתוכן העמוד
האתר הרשמי של המועצה
תורה ומורשת בעיר מתחדשת

מזכיר/ת לשכת ראש הרשות המקומית

                      -מכרז פנימי-

                למועצה מקומית עמנואל

דרוש/ה מזכיר/ת לשכת ראש הרשות המקומית

 

תיאור התפקיד:

 

ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת הרשות, לפי הנחיות של ראש הרשות או של מנהל לשכתו.

עיקרי התפקיד:

  • ניהול מסמכים ויומנים
  • טיפול בדואר רגיל ואלקטרוני
  • מענה אנושי לפניות של עובדי הרשות ושל גורמים חיצוניים ואזרחים.

 

דרישות התפקיד:

השכלה:

12 שנות לימוד, או תעודת בגרות מלאה

 

ניסיון מקצועי:

ניסיון של כשנה בתפקיד פקידותי/ אדמיניסטרטיבי

 

כישורים אישיים:

סדר וארגון, יכולת הכלה ואמפתיה, שירותיות, יכולת עמידה בלחצים וביצוע מס' משימות במקביל,  יכולת יצירת קשר עם עובדים, תושבים וגורמי חוץ, רצינות ואכפתיות.

 

דרישות נוספות:

  • שפות - עברית ברמה גבוהה
  • יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות הOFFICE-

 

היקף משרה:

100%

כפיפות:

ראש הרשות ומנהל לשכתו.

 

 

פניות בצירוף קורות חיים + תעודות רלוונטיות יש להגיש למחלקת משאבי אנוש

במייל:  tali.enosh@emanuel.muni.il ולציין משרת: "מזכיר/ת לשכת ראש הרשות"

בקשות שתתקבלנה במשרד מחלקת משאבי האנוש לאחר המועד האמור, לא תבואנה בחשבון.

רק פניות מתאימות תענינה

ככל שלא יוגשו המסמכים הנדרשים להוכחת עמידה בתנאי הסף, יראו את המועמד/ת כמי שלא עמד/ה בתנאי הסף

 

הגשה עד התאריך : 04/04/2019

לצפייה בקובץ המצורף למכרז